סיר בישול חשמלי | סיר בישול | סיר

סיר בישול חשמלי הסיבה המרכזית שאנשים מציינים ברכישת סיר בישול חשמלי היא חיפוש אלטרנטיבה מהירה, נוחה, פשוטה ובטוחה יותר לבישול.

מה חשוב לדעת כאשר אתם מתלבטים בין סיר בישול חשמלי שונים?
הדבר החשוב ביותר בבחירת סיר בישול חשמלי הוא להשוות את איכות הסירים, משום שתכונה זו תקבע את הסבירות לתקלות בהמשך, כמה חסכוני הסיר בצריכת החשמל, כמה הוא בטוח לשימוש ועוד.
דבר נוסף משמעותי ביותר, הוא לבדוק את הנוחות היומיומית: לבדוק את מגוון תוכניות הבישול, תוכנית בישול עתידי, תוכנית ניקוי עצמי ושמירת חום אוטומטית מרגע סיום הבישול.

5 פרמטרים חשובים הקובעים את איכות סיר בישול חשמלי:

  1. ארץ ייצור – סירי בישול רבים מיוצרים בסין, ועשויים מחומרי גלם ירודים יותר בהשוואה לאלה המיוצרים בקוריאה.
    סירי DAVO MULTI VARKA מיוצרים ומורכבים בקוריאה.
  2. איכות הסיר עצמו – בשוק קיימים סירים פנימיים ברמות איכות שונות, החל מסירי אלומיניום או מתכת פשוטים ועד סירים איכותיים יותר העשויים מספר שכבות. סירי DAVO MULTI VARKA עשויים 6-9 שכבות (3-5 שכבות של הסיר עצמו + 3-4 שכבות של ציפויים שונים). הסיר עשוי יציקת ברזל מצופה בשכבות אלומיניום להולכת חום מיטבית, ושכבות פלדת אל חלד לשמירת חום וחיסכון באנרגיה. סיר DAVO MULTI VARKA PREMIUM 1900 הוא בעל דירוג אנרגטי A.
  3. איכות ציפוי הסיר הפנימי – בשוק קיימים סירי בישול אשר בהם הסיר הפנימי אינו מצופה, בעל ציפוי קרמי או עם ציפוי טפלון. לרוב התוצאה תהיה הדבקות של המזון, ולאחר כחצי שנה מדווחים צרכנים רבים על קילופים בציפוי הסיר הנכנסים למזון.
    סירי DAVO MULTI VARKA בעלי ציפוי של 3-4 שכבות המגנים על הסיר לאורך זמן: שכבת בסיס, ציפוי ייעודי ושכבה עליונה. הציפויים משמרים את יכולת הנון-סטיק לאורך זמן ומונעים קילוף של הציפוי לתוך המזון.
    ציפוי DYKING – פותח במיוחד לסירי לחץ על מנת להגן עליהם מנזקי החום הגבוה ועוצמת לחץ גבוהה של הקיטור.
    ציפוי BLACK DIAMOND – ציפוי ברמה הגבוהה ביותר המגן על הסיר משריטות והתקלפויות.
  4. מנגנוני בקרת חום – הדבר החשוב ביותר בבישול הוא פיזור חום שווה בכל חלקי הסיר, ככל שהסיר איכותי יותר נצפה לפיזור שווה של החום ושליטה מדוייקת מאוד בטמפרטורה. ברוב הסירים נמצא טרמוסטט אשר עובד על החום שנבחר בסטיה של 10-15%, מגיע לחום מתנתק ומחכה להגיע לטמפרטורת מינימום אשר תגרום לו להידלק שוב.
    בסירי DAVO MULTI VARKA מותקנים חיישנים ייחודיים הסורקים את הטמפרטורה לכל אורך תהליך הבישול, ושומרים על טמפרטורה אחידה בדיוק של 1-2%.
  5. מנגנוני ביטחון – סירי לחץ מגיעים עם מנגנון ביטחון אחד או שניים, סירי בישול מגיעים עם מנגנונים ביטחון בודדים לחימום יתר.
    סירי DAVO MULTI VARKA מגיעים עם 13-16 מנגנוני ביטחון לחימום יתר ועוצמת לחץ חריגה. המנגנונים כוללים מנגנונים מכניים המונעים פתיחה של הסיר כאשר יש לחץ, חיישנים מדוייקים המאפשרים שחרור לחץ או הורדת החום כאשר יש חריגה, מנגנוני כיבוי המפסיקים את פעולת הסיר ע"י ניתוק זרם החשמל במידת הצורך, והתרעה מפני חום או לחץ חריגים.

שני פרמטרים חשובים הקובעים את נוחות השימוש היומיומית ב-סיר בישול חשמלי:

  1. תוכניות בישול – סירי הבישול הזולים יותר מאפשרים קביעת טמפרטורה וזמן בלבד, סירים מתקדמים יותר מצויידים בתוכניות בישול אשר הן למעשה פועל יוצא של טמפרטורה וזמן בישול המתאימים לכל סוג בישול.
    סירי DAVO MULTI VARKA משלבים יכולות של סיר בישול + סיר לחץ, ובכך מוסיפים פרמטר חשוב נוסף – עוצמת הלחץ המתאימה לכל סוג בישול.
    סירי DAVO MULTI VARKA כוללים גם תוכנית "חימום מחדש", ותוכנית "חימום עתידי" המאפשר להגדיר מראש מתי להתחיל את הבישול בהתאם לתוכנית שנבחרה.
    סיר DAVO MULTI VARKA PREMIUM 1900 כולל גם תוכנית לניקוי עצמי בקיטור.
  2. שמירת חום – סירי הבישול הנמצאים בשוק, אינם בנויים מבחינת הרכב הסיר הפנימי והמנגנונים השונים לבצע שמירת חום. בחלקם ניתן לבצע "חימום מחדש".
    בסירי DAVO MULTI VARKA בסיום התוכנית מתבצעת שמירת חום אוטומטית.

בחרו סיר שמתאים לכם, בשלו ותיהנו – בתיאבון!