was successfully added to your cart.

כשאומרים לנו שייק אנו מדמיינים שייק מתקתק ופירותי, עתיר סוכרים, על בסיס גלידה או יוגורט. שייקים מהסוג הזה נחשבים אצל אנשים רבים (בעיקר אצל מי ששומר על המשקל) כמשהו 'לחטוא' בו, כמאכל מנחם. אך שייק ירוק אינו נכנס לאף אחת מהקטגוריות הללו.

שייק ירוק, כשמו כן הוא, שייק המורכב מעלים ירוקים.

עלים אותם אנו צורכים כמעט באופן יום יומי כמו פטרוזיליה, חסה, ותרד, לצד עלים שרובינו מעולם לא טעמנו כמו עלי סרפד, קייל ובוק צ'וי.

צבע השייק, כפי שכבר ניחשתם – הוא ירוק עז..

איך מכינים שייק ירוק ?

אפשר להכין את השייק הירוק בקלות ובמהירות. את הרכיבים כולם מכניסים לתוך בלנדר וטוחנים אותם דק, למעין דייסה קצת יותר דלילה. לא נכין את השייק במכונת מיצים כי אנחנו רוצים לשמור על הערכים התזונתיים של העלים, עדיף לטחון אותו למרקם אוורירי בבלנדר. כדי שיהיה אפשר לשתות את השייק מבלי להלום את בלוטות הטעם עם מרירות בלתי נסבלת, חשוב מאוד להכניס לשייק לא רק עלים ירוקים, אלא כמובן לתת לו טעם פירותי ולהכניס אליו כל מיני סוגי פירות – כל מה שיעלה על רוחכם. הפירות, בנוסף לשיפור הטעם, גם נותנים לשייק מרקם פחות סמיך ודייסתי ומוסיפים לו את המיצים הדרושים לו על מנת שנוכל לשתות את השייק ולא לאכול אותו עם כף. ניתן גם להוסיף אגוזים או שקדים, פירות יבשים, ובעצם כל מה שתרצו.

מסחטות HUROM משנות את חוקי המשחק בנוגע לסחיטת ירקות לשייקים ירוקים!

מהם היתרונות של שייקים ירוקים?

  • צריכת המזון היומית שלנו לא כוללת בתוכה הרבה עלים ירוקים, וגם אם כן, איננו לועסים אותם טוב מספיק על מנת שהגוף שלנו יוכל להפיק מהם את המיטב. צריכת העלים הירוקים בצורת שייק הופכת אותם לקלים יותר לעיכול כי הם נטחנים לחלקיקים קטנים, כמו שהלעיסה שלנו אמורה לעשות, וכך הגוף שלנו מצליח לספוג את החומרים הטובים (חומצות אמינו, ויטמינים שונים, וברזל) הקיימים בעלים.
  • עלים ירוקים מכילים בתוכם את הפיגמנט הנקרא כלורופיל. הכלורופיל הוא מולקולה הדומה במבנה שלה למולקולת ההמוגלובין – שהיא מעבירת החמצן בתאי הדם שלנו. כך שהכלורופיל 'מתחזה' להמוגלובין ועוזר בהעברת החמצן בדם.
  • יתרה מזאת, כלורופיל הוא מקור לויטמינים רבים שהגוף שלנו זקוק להם, כמו גם הפירות שמוסיפים לשייק. השייק יכול לסייע גם בהרזייה, כיוון שמכיל בתוכו כמות רבה של סיבים תזונתיים מהעלים ומהפירות, וכאשר שותים אותו מרגישים תחושת שובע הנמשכת לאורך זמן.

המלצות

אם אתם באמת רוצים להתחיל לשתות שייקים ירוקים, כדאי להתחיל עם טעמים מוכרים כדי להתרגל לשינוי. הטעמים של עלים כמו חסה, פטרוזיליה ובזיליקום מוכרים לנו יותר ולכן נוכל להתרגל ביותר קלות לטעם השייקים. בנוסף, כדאי להתחיל עם יותר פירות ובהדרגה לשלב יותר ויותר עלים אל תערובת השייק.

יעניין אתכם : מיקסרים | יעניין אתכם : מסחטת מיצים | יעניין אתכם : בלנדר מקצועי

שתייה נעימה

טופס רישום אחריות

בכל פניה לקבלת שירות במסגרת האחריות, יש להציג חשבונית קניה בתוקף.
בפניה ללא חשבונית, ניתן לקבל את השירות בתשלום.

הודעתכם נקלטה בהצלחה!