OIG גאה להפיץ ולשווק מסחטות מיצים מבית HUROM. מסחטת מיץ מביתHUROM היא מסחטה בעלת שתי מסננות. מסננת אחת מיועדת להפקת מיץ צלול וטרי, מסננת שניה משמשת להכנת מחיות.
בגוף המסחטה קיים ברז שמאפשר לכם להכין מיצים טבעיים מכמה פירות וירקות באופן סימולטני, ומזיגת המיץ ישירות מהמסחטה. כאשר סוחטים פירות וירקות, נותרים הסיבים ה"מיוצרים". היינו השאריות.
מסחטות מיצים מבית HUROMאוגרות את הסיבים הללו – חומר גלם מצוין להכנת מזון בריאות, בישול ואפיה של מגוון רחב של מטעמים. אם החלטתם לעבור למטבח שמתנהל על טהרת הבריאות או סתם לפנק את עצמכם במטעמים בריאים וטעימים, עדיף שתרכשו מסחטת מיץ איכותית ותפיקו ממה את המרב שמסחטת מיץ יכולה להעניק לכם. מעבר ליתרונות חשובים אלה, מסחטה מבית HUROMעשויה מחומרי גלם איכותיים בלבד, המעניקים לה גם כושר עמידות גבוה וגם מאפשרים לעצב אותה בצורה אסתטית ומוקפדת. מסחטות נועדות לשימוש על בסיס קבוע ויומיומי, וגם החזות שלהן חשובה היות והיא גלויה לעין ומהווה חלק בלתי נפרד מהמטבח שלכם. למותר לציין את מעלותיה של כוס מיץ טבעי כחלק קבוע מהתפריט היומי שלכם, ובכל זאת נציין כי פירות וירקות המשולבים בתפריט שלכם שומרים על הבריאות, על המרץ ועל החיוניות שלכם. כוס בריאות שכזו על הבוקר ו/או באמצע היום תחולל פלאים בגופכם וברמת החיוניות שלכם.מסחטות מיץ הן מוצר חשמלי שנועד לשמש אתכם לאורך זמן. ככזה, עליו להיות איכותי, בעלת כושר עמידות גבוה ויכולת לספק עבורכם תמורה נאה לכספכם. מסחטות מבית HUROM- בשביל איכות חיים ושדרוג הבריאות. אם רוכשים מסחטת מיץ איכותית- קל ופשוט לשמור על תזונה בריאה ומזינה.